با توجه به نتایج مطالعه، نگرش و علاقه زیاد دانشجویان نسبت به ادغام درس فیزیولوژی نشان میدهد حضور در بیمارستان همراه با آموزش تئوری میتواند به افزایش انگیزه و بهبود دیدگاه دانشجویان نسبت به دروس علوم پایه کمک زیادی کند
رابطه دروس علوم پایه پزشکی با مباحث بالینی موضوع مهمی است و کمک زیادی به یادگیری طولانی مدت دانشجویان، فهم مفاهیم بالینی، تشخیص و درمان بیماریها میکند. هدف از اجرای این مطالعه، مقایسه نگرش و یادگیری دانشجویان پزشکی نسبت به دو روش سنتی و ادغام یافته درس فیزیولوژی غدد و تولید مثل است.
کایدواژه:: آموزش، دانشجویان پزشکی، فیزیولوژی، نگرش ، یادگیری
گروه های مخاطب: مردم،ارائه کنندگان خدمات بهداشتی درمانی،مدیران، سیاستگزاران، برنامه ریزان ،پژوهشگران
مشخصات طرح مرتبط:
عنوان پروژه: نگرش و موفقیت در آزمون دانشجویان پزشکی در خصوص تدریس درس فیزیولوژی به دو روش سنتی و ادغام با یافته های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد
مجری اصلی: دکتر مریم مقیمیان، دکتر نجمه داودیان، معصومه فانی، نسیم خواجویان | تاریخ اتمام طرح: 1403/03/01 | کد طرح: 456