نگرش و موفقیت در آزمون دانشجویان پزشکی در خصوص تدریس درس فیزیولوژی به دو روش سنتی و ادغام با یافته های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد

انتشار محتوا: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴:۴۰ قبل از ظهر
1

با توجه به نتایج مطالعه، نگرش و علاقه زیاد دانشجویان نسبت به ادغام درس فیزیولوژی نشان میدهد حضور در بیمارستان همراه با آموزش تئوری میتواند به افزایش انگیزه و بهبود دیدگاه دانشجویان نسبت به دروس علوم پایه کمک زیادی کند

رابطه دروس علوم پایه پزشکی با مباحث بالینی موضوع مهمی است و کمک زیادی به یادگیری طولانی مدت دانشجویان، فهم مفاهیم بالینی، تشخیص و درمان بیماریها میکند. هدف از اجرای این مطالعه، مقایسه نگرش و یادگیری دانشجویان پزشکی نسبت به دو روش سنتی و ادغام یافته درس فیزیولوژی غدد و تولید مثل است.


کایدواژه:: آموزش، دانشجویان پزشکی، فیزیولوژی، نگرش ، یادگیری

گروه های مخاطب: مردم،ارائه کنندگان خدمات بهداشتی درمانی،مدیران، سیاستگزاران، برنامه ریزان ،پژوهشگران

مشخصات طرح مرتبط:
عنوان پروژه:  نگرش و موفقیت در آزمون دانشجویان پزشکی در خصوص تدریس درس فیزیولوژی به دو روش سنتی و ادغام با یافته های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد
مجری اصلی دکتر مریم مقیمیان،  دکتر نجمه داودیان، معصومه فانی، نسیم خواجویان       |   تاریخ اتمام طرح: 1403/03/01     |   کد طرح: 456
 
مقاله فارسی:مقایسه تدریس درس فیزیولوژی غدد و تولیدمثل به دو روش سنتی و ادغام با یافته های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد: نگرش و یادگیری
طراحی و پشتیبانی: پورتال زینوپارس