نگرش و موفقیت در آزمون دانشجویان پزشکی در خصوص تدریس درس فیزیولوژی به دو روش سنتی و ادغام با یافته های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد

انتشار محتوا: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴:۴۰ قبل از ظهر
1

با توجه به نتایج مطالعه، نگرش و علاقه زیاد دانشجویان نسبت به ادغام درس فیزیولوژی نشان میدهد حضور در بیمارستان همراه با آموزش تئوری میتواند به افزایش انگیزه و بهبود دیدگاه دانشجویان نسبت به دروس علوم پایه کمک زیادی کند


کلیدوکلیدواژه ها:آموزش| دانشجویان پزشکی| فیزیولوژی| نگرش| یادگیری

گروه های مخاطب: مردم،ارائه کنندگان خدمات بهداشتی درمانی،مدیران، سیاستگزاران، برنامه ریزان ،پژوهشگران|

مشخصات طرح مرتبط:
عنوان پروژه: نگرش و موفقیت در آزمون دانشجویان پزشکی در خصوص تدریس درس فیزیولوژی به دو روش سنتی و ادغام با یافته های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد
مجری اصلی: دکتر مریم مقیمیان| دکتر نجمه داودیان| معصومه فانی| نسیم خواجویان   |   تاریخ اتمام طرح: 1403/03/01   |   کد طرح:456
 
مقاله فارسی:مقایسه تدریس درس فیزیولوژی غدد و تولیدمثل به دو روش سنتی و ادغام با یافته های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد: نگرش و یادگیری
طراحی و پشتیبانی: پورتال زینوپارس